Nemokamas 15 min. skambutis
su miego trenere Agne Rudžianskaite

Kiekviena miego konsultacija prasideda nuo įžanginio skambučio

Kviečiu trumpam skambučiui, kurio metu galėsime susipažinti ir pasikalbėti apie jus dominančias temas. Skambučio metu galėsite:

Plačiau papasakoti apie save ir turimas miego problemas ir kiek laiko su jomis gyvenate
Pasakyti, ar jau bandėte jas spręsti ir kaip sekėsi (ar nesisekė)
Įsivertinti, ar esate pakankamai motyvuotas (-a) tam, kad galėtumėte imtis mano rekomenduojamų veiksmų

Tuo tarpu aš, išgirdusi kas jus domina, galėsiu:

Patarti ar verta konsultuotis toliau ir spręsti jūsų turimas miego problemas metodais, kurių jus mokyčiau
Įvertinti ar jūsų simptomai duoda pagrindo manyti, kad miego problemos praeis savaime
Plačiau papasakoti apie būdus jūsų miego problemoms spręsti ir kodėl jie gali būti veiksmingesni už vaistus
Papasakoti apie tolesnį veiksmų planą - klausimyną, pildymo terminus ir veiksmus, kurių tikėčiausi iš jūsų

APIE MUS  RAŠO

APIE MANE

Agnė Rudžianskaitė

Aš esu Agnė - vienintelė Lietuvoje sertifikuota suaugusiųjų miego trenerė. Padedu skubantiems, užimtiems žmonėms - tokiems kaip jūs - pasiekti vienintelį dalyką, kuris laiko nuo maksimalių tikslų pasiekimo: nuoseklus, gilus miegas.

Lygiai taip pat kaip ir jūs, aš susidurdavau su miego sunkumais ir iššūkiais. Tiesa, kiek anksčiau aš irgi nemokėjau su jais tvarkytis ir juos tiesiog ignoruodavau. Miegas man nebuvo prioritetas - penkis metus gyvenau miegodama 5 valandas kasnakt, o savaitgalį bandydavau “atmiegoti” prarastas valandas.

Maniau, kad jaučiuosi puikiai ir man tikrai pakanka kelių valandų, kad galėčiau funkcionuoti visu 100%. Maniau, kad nevaldomai užsinorėti miego vidury dienos yra normalu. Maniau, kad užmigti per dvi minutes yra normalu. Maniau, kad ryte jausti aukštą pulsą ir skaudančias akis yra normalu.

Tai buvo iki tol, kol atradau visą miego mokslą ir pradėjau miegoti po 8 valandas, laikytis miego higienos ir teikti prioritetą miegui.  Tada man atsivėrė akys ir supratau, ką iš tiesų reiškia jaustis pailsėjus ir išsimiegojus. Darbo produktyvumas, mokymąsis, energijos lygis, fizinis produktvumas, svoris, nuotaika, emocijų valdymas - viskas pasikeitė ir ženkliai pagerėjo. Tuomet supratau, kad viskas prasideda nuo miego.

Skaityti toliau