Konsultacijos + patarimai geresniam miegui

Be vaistų, mokslu pagrįstais ir holistiniais metodais padedame pagerinti jūsų miego, o taip pat ir gyvenimo, kokybę.

Vienintelė sertifikuota miego trenerė Lietuvoje

APIE MUS  RAŠO

PASITIKRINKITE, AR JUS KAMUOJA ŠIE MIEGO SUTRIKIMŲ SIMPTOMAI

Miego sutrikimai yra nukrypimai nuo įprastų miego įpročių, kurie turi neigiamos įtakos miego kokybei ir jo kiekiui. Egzistuoja dešimtys miego sutrikimų, tačiau pagrindiniai nusiskundimai yra būdingi daugeliui sutrikimų.

Kokius simptomus jaučiate Jūs?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

KONSULTACIJA MIEGO KLAUSIMAIS

Miego problemos neatsiranda tada, kai padedame galvą ant pagalvės. Viskas, kas vyksta dienos metu - kiekviena mintis, elgesys, pasirinkimai, kuriuos priimame, daro įtaką nakties miegui, todėl mes turime atrasti priežastis, neleidžiančias ramiai miegoti.

Šiam tikslui pasiekti naudojame visapusiškas, mokslu pagrįstas metodikas, kurios padeda kūnui ir protui veikti kartu tam, kad išspręstume jūsų miego problemas.

€0

Įžanginė konsultacija

Aptarsime jūsų miego iššūkius ir problemas, galimus veiksmus ir sprendimus.

15 min. įžanginė konsultacija
Miego vertinimas
Individuali 90 min. konsultacija
Miego plano sudarymas
Progreso sekimas 4 sav.
Neriboti atsakymai į klausimus 4 sav.
Registruotis

€49

Konsultacija be miego plano

Išsamūs patarimai jūsų miego problemai spręsti, miego vertinimas.

15 min. įžanginė konsultacija
Miego vertinimas
Individuali 50 min. konsultacija
Miego plano sudarymas
Progreso sekimas 4 sav.
Neriboti atsakymai į klausimus 4 sav.
Registruotis

€229

Porų miego konsultacija

Išsami konsultacija porai, individualūs miego planai bei 4 sav. progreso sekimas.

15 min. įžanginė konsultacija
Miego vertinimas
Individuali 90 min. konsultacija
Miego plano sudarymas
Progreso sekimas 4 sav.
Neriboti atsakymai į klausimus 4 sav.
Registruotis

MIEGO TRŪKUMAS

Miegas yra pagrindinė sudedamoji dalis, norint būti ir likti sveiku. Kai mes išsimiegame, kūnas yra subalansuotas fiziškas, psichologiškai, emociškai ir dvasiškai. Miego trūkumas veikia visą kūną - virškinimo sistemą, kvėpavimo, imuninę ir centrinę nervų sistemą.

Miego trūkumas yra siejamas su daugeliu sveikatos sutrikimų:

Širdies ir kraujagyslių ligos
Diabetas
Nutukimas ir svorio padidėjimas
Sutrikusi homonų veikla
Skausmas
Silpnas imunitetas
Nuotaikų svyravimas
Aukštas kraujo spaudimas
Prasta atmintis ir gebėjimas susikaupti
Psichikos sutrikimai

Miego trūkumo simptomai:

Lėtas mąstymas
Pablogėjusi atmintis
Energijos trūkumas
Nuotaikos pokyčiai - stresas, nerimas, irzlumas
Sunkumas susikoncentruoti
Mieguistumas dienos metu

MIEGO NAUDA ARBA
KODĖL MUMS REIKIA MIEGO

Miegas yra būtinas mūsų kūnui ir smegenims. Kokybiškas miegas padeda kūnui išlikti sveikam, o smegenys, negavę pakankamai miego, tiesiog negali tinkamai veikti - tai gali pakenkti mūsų gebėjimui susikaupti, aiškiai mąstyti ir apdoroti prisiminimus. 

Daugumai suaugusiųjų reikia 7-9 valandų miego, o vaikams ir paaugliams reikia gerokai daugiau.

Darbo grafikas, kasdieniai stresoriai, trikdanti miego aplinka ir sveikatos problemos gali trukdyti gauti pakankamai miego, o kai kuriems lėtinis miego trūkumas gali būti pirmas miego sutrikimo požymis.

Smegenų veiklos atsistatymas

Kiekvieną dieną mūsų smegenys kaupia atliekas, vykdydamos įprastą nervinę veiką, todėl miegas atlieką svarbų vaidmenį išvalant smegenis, o rezultatas yra pabudimas žvaliu protu.

Atminties įtvirtinimas

Vyksta procesas, palaikantis ir stiprinantis ilgalaikius prisiminimus. Nepakankamas valandų kiekis miegant arba miegas su tarpais gali pakenkti  gebėjimui atsiminti faktus ir skaičius, bei įtvirtinti emocinius prisiminimus. 

Medžiagų apykaitos gerinimas

Riebalų padidėjimas ir raumenų praradimas gali būti miego trūkumo pasekmė. Taip pat nepakankamas miegas ar netinkami miego ciklai gali padidinti diabeto ir širdies ligų riziką.

Naujienlaiškis užsakytas 🎉
Užsakyti nepavyko. Patikrinkite savo el. pašto adresą.

STRAIPSNIAI

ATSILIEPIMAI

Daug metų vis planavau keisti miego įpročius, kol galiausiai supratau, kad reikia specialisto pagalbos. Kreipiausi į miego trenerę Agne ir labai tuo džiugiuosi. Agnė ramiai ir užtikrintai padėjo sudėlioti mano vakaro veiklas taip, kad sugebėčiau eiti anksčiau miegoti ir užtektų laiko gerai pailsėti.  Esu labai dėkinga Agnei, nes su jos pagalba įveikiau senus nesveikus įpročius ir įtvirtinau naują miego režimą

Giedrė P.

Prekybos įmonės vadovė, 43 m. , Vilnius

Daug metų vis planavau keisti miego įpročius, kol galiausiai supratau, kad reikia specialisto pagalbos. Kreipiausi į miego trenerę Agne ir labai tuo džiugiuosi. Agnė ramiai ir užtikrintai padėjo sudėlioti mano vakaro veiklas taip, kad sugebėčiau eiti anksčiau miegoti ir užtektų laiko gerai pailsėti.  Esu labai dėkinga Agnei, nes su jos pagalba įveikiau senus nesveikus įpročius ir įtvirtinau naują miego režimą

Giedrė P.

Prekybos įmonės vadovė, 43 m. , Vilnius

Daug metų vis planavau keisti miego įpročius, kol galiausiai supratau, kad reikia specialisto pagalbos. Kreipiausi į miego trenerę Agne ir labai tuo džiugiuosi. Agnė ramiai ir užtikrintai padėjo sudėlioti mano vakaro veiklas taip, kad sugebėčiau eiti anksčiau miegoti ir užtektų laiko gerai pailsėti.  Esu labai dėkinga Agnei, nes su jos pagalba įveikiau senus nesveikus įpročius ir įtvirtinau naują miego režimą

Giedrė P.

Prekybos įmonės vadovė, 43 m. , Vilnius

APIE MANE

Agnė Rudžianskaitė

Aš esu Agnė - vienintelė Lietuvoje sertifikuota suaugusiųjų miego trenerė. Padedu skubantiems, užimtiems žmonėms - tokiems kaip jūs - pasiekti vienintelį dalyką, kuris laiko nuo maksimalių tikslų pasiekimo: nuoseklus, gilus miegas.

Lygiai taip pat kaip ir jūs, aš susidurdavau su miego sunkumais ir iššūkiais. Tiesa, kiek anksčiau aš irgi nemokėjau su jais tvarkytis ir juos tiesiog ignoruodavau. Miegas man nebuvo prioritetas - penkis metus gyvenau miegodama 5 valandas kasnakt, o savaitgalį bandydavau “atmiegoti” prarastas valandas.

Maniau, kad jaučiuosi puikiai ir man tikrai pakanka kelių valandų, kad galėčiau funkcionuoti visu 100%. Maniau, kad nevaldomai užsinorėti miego vidury dienos yra normalu. Maniau, kad užmigti per dvi minutes yra normalu. Maniau, kad ryte jausti aukštą pulsą ir skaudančias akis yra normalu.

Tai buvo iki tol, kol atradau visą miego mokslą ir pradėjau miegoti po 8 valandas, laikytis miego higienos ir teikti prioritetą miegui.  Tada man atsivėrė akys ir supratau, ką iš tiesų reiškia jaustis pailsėjus ir išsimiegojus. Darbo produktyvumas, mokymąsis, energijos lygis, fizinis produktvumas, svoris, nuotaika, emocijų valdymas - viskas pasikeitė ir ženkliai pagerėjo. Tuomet supratau, kad viskas prasideda nuo miego.

Skaityti toliau

KONTAKTAI

aaaa

Jeigu turite klausimų - susisiekite

Jeigu turite klausimų - užpildykite kontaktinę formą ir atsakysime per 1-2 darbo dienas. Dėl straipsnių žiniasklaidos priemonėse ar reklamos - susisiekite telefonu ar elektroniniu paštu.

Ačiū, jūsų klausimą gavome!
Atsakymą atsiųsime el. paštu per kelias darbo dienas.
Ups! Klausimo išsiųsti nepavyko. Perkraukite svetainę ir bandykite vėl.