Konsultacija be miego plano
su miego trenere Agne Rudžianskaite

Išsirinkite sau patogų laiką ir registruokitės NEMOKAMAI 15 min. konsultacijai.

Kiekviena konsultacija prasideda nuo šio 15 min. įžanginio skambučio-konsultacijos, kuri skirta aptarti jūsų miego problemai, tikslams, rezultatams ir tolesniam konsultacijų planui.

Po įžanginės 15 min. konsultacijos telefonu: 

Atliksime išsamų miego vertinimą tam, kad galėtume geriau įvertinti miego sutrikimus ir rasti tinkamus sprendimus jiems. Plačiau apie jį papasakosiu pirmojo skambučio metu.
Pagrindinė konsultacija -50 min. konsultacija, skirta aptarti jūsų miego vertinimo rezultatams, problemos sprendimams ir reikalingiems gyvenimo būdo pokyčiams. Po konsultacijos kiekvienas klientas gauna užrašus ir atmintinę su aptartais patarimais

Nežinote, ką pasirinkti?

Registruokis NEMOKAMAI 15 min. konsultacijai ir patarsiu, kuris konsultacijų paketas tinkamiausias būtent jums.

APIE MUS  RAŠO

€0

Įžanginė konsultacija

Aptarsime jūsų miego iššūkius ir problemas, galimus veiksmus ir sprendimus.

15 min. įžanginė konsultacija
Miego vertinimas
Individuali 90 min. konsultacija
Miego plano sudarymas
Progreso sekimas 4 sav.
Neriboti atsakymai į klausimus 4 sav.
Registruotis

€49

Konsultacija be miego plano

Išsamūs patarimai jūsų miego problemai spręsti, miego vertinimas.

15 min. įžanginė konsultacija
Miego vertinimas
Individuali 50 min. konsultacija
Miego plano sudarymas
Progreso sekimas 4 sav.
Neriboti atsakymai į klausimus 4 sav.

€229

Porų miego konsultacija

Išsami konsultacija porai, individualūs miego planai bei 4 sav. progreso sekimas.

15 min. įžanginė konsultacija
Miego vertinimas
Individuali 90 min. konsultacija
Miego plano sudarymas
Progreso sekimas 4 sav.
Neriboti atsakymai į klausimus 4 sav.

APIE MANE

Agnė Rudžianskaitė

Aš esu Agnė - vienintelė Lietuvoje sertifikuota suaugusiųjų miego trenerė. Padedu skubantiems, užimtiems žmonėms - tokiems kaip jūs - pasiekti vienintelį dalyką, kuris laiko nuo maksimalių tikslų pasiekimo: nuoseklus, gilus miegas.

Lygiai taip pat kaip ir jūs, aš susidurdavau su miego sunkumais ir iššūkiais. Tiesa, kiek anksčiau aš irgi nemokėjau su jais tvarkytis ir juos tiesiog ignoruodavau. Miegas man nebuvo prioritetas - penkis metus gyvenau miegodama 5 valandas kasnakt, o savaitgalį bandydavau “atmiegoti” prarastas valandas.

Maniau, kad jaučiuosi puikiai ir man tikrai pakanka kelių valandų, kad galėčiau funkcionuoti visu 100%. Maniau, kad nevaldomai užsinorėti miego vidury dienos yra normalu. Maniau, kad užmigti per dvi minutes yra normalu. Maniau, kad ryte jausti aukštą pulsą ir skaudančias akis yra normalu.

Tai buvo iki tol, kol atradau visą miego mokslą ir pradėjau miegoti po 8 valandas, laikytis miego higienos ir teikti prioritetą miegui.  Tada man atsivėrė akys ir supratau, ką iš tiesų reiškia jaustis pailsėjus ir išsimiegojus. Darbo produktyvumas, mokymąsis, energijos lygis, fizinis produktvumas, svoris, nuotaika, emocijų valdymas - viskas pasikeitė ir ženkliai pagerėjo. Tuomet supratau, kad viskas prasideda nuo miego.

Skaityti toliau